بازار خرید رزین پلی استر هواخشک صادراتی

۵
(۱)

رزین پلی استر هواخشک از جمله رزین‌هایی است که کاربردفراوانی در کارخانجات صنعتی، صنایع چوب، خودروسازی، ساخت آثار هنری نظیر مجسمه سازی، انواع تابلوهای مینیاتور، تابلوهای نقش برجسته، اشیای زینتی، ساخت سنگ‌های قیمتی و زیورآلات دارد.

بازار خرید رزین پلی استر هواخشک صادراتی

ویژگی رزین پلی استر هواخشک چیست؟

ویژگی رزین پلی استر هواخشک چیست؟ رزین پلی استر در ابتدا به حالت مایع بوده و پس از ترکیب آن با اسید و کبالت در کوره پخت شده، سفت می‌شود، در‌واقع بر اثر حرارت دمای زیاد خود را مانند ژله می‌بندد و بدین ترتیب با به هم نزدیک شدن مولکول‌های آن، مقداری از مایع بخار شده و از حجم مواد کاسته می‌شود، این ماده شفاف در اندازه‌ها و بسته بندی‌های متفاوت، متناسب با میزان و نوع مصرف در بازار به فروش می‌رسد.

بارزترین ویژگی رزین‌های پلی استر آن است که به سرعت در مجاورت با اکسیژن هوا خشک و سفت می‌شود، اگرچه میتوان با افزودن کمی کاتالیزور به آن، از سفت شدن زود هنگام آن جلوگیری کرد.

البته به دلیل خاصیت سفت شدن سریع، بسیار بادوام بوده و به وفور در مجسمه سازی، صنعت چوب، آثار دست ساز هنری، دکوراسیون داخلی، ساخت انواع متریال و موارد این چنینی مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم به ذکر است که با افزودن هاردنر به زرین پلی استر، می‌توان قوام رنگ و پایداری آن را ثابت نگه داشت.

نکاتی که باید در هنگام استفاده از رزین رعای شود:

  1. مناسب‌ترین دمایی که می‌توان در حین استفاده از رزین پلی استر به کار برد، دمای ۲۰ درجه است.
  2. از آنجایی که رزین یک نوع ماده سمی شیمیایی است، در حین استفاده بوی بسیار تند و زننده‌ای دارد که برای دستگاه تنفسی انسان مضر است، به همین جهت توصیه می‌شود که در محیط مجهز به تهویه هوا یا در فضای آزاد از آن استفاده شود.
  3. جهت حفظ سلامتی، بهره‌مندی از ماسک و دستکش‌های بهداشتی در حین استفاده از رزین پلی استر الزامی است.
  4. به دلیل خاصیت چسبندگی رزین پلی استر به راحتی به چوب می چسبد، در نتیجه می‌توان از پارافین و با فیلم به عنوان مواد جدا کننده استفاده کرد، بدین ترتیب می توان قبل از استفاده از رزین، مایع فیلم را با قلمو به سطح داخلی قالب آغشته کرده و سپس مایع را داخل قالب صاف بریزیم.
  5. لازم به ذکر است که پلی استر پس از آنکه خشک شد، به حالت مایع مجدد بازنمی‌گردد.
  6. رزین پلی استر هواخشک را باید در محیط خنک نگهداری شود.
  7. مدت ماندگاری رزین بستگی به سطح کیفیت و نوع مرغوبیت آن دارد، اما به طور متوسط تا یکسال پس از تاریخ تولید، معتبر است.
  8. رزین هواخشک صادراتی علاوه بر آنکه قیمت مناسبی دارد، در برابر نور و یا تغییرات دمای هوا از خود واکنش نشان نداده و تغییر رنگ نمی‌دهد.

فروش مستقیم رزین پلی استر هواخشک

فروش مستقیم رزین پلی استر هواخشک فروش رزین پلی استر در سراسر ایران وجود دارم اما مسئله این است که بهترین رزین هوا خشک را از کجا تهیه کنیم، مراکز معتبر تولید و فروش رزین پلی استر هوا خشک سایت هایی تعبیه نمودند که شما عزیزان به راحتی و با صرف هزینه و زمان کمتر بطور مستقیم محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

همچنین میتوانید اطلاعات دقیق رزین پلی استر را در سایت مشاهدکنید، فروشندگان رزین پلی استر صادقانه منتظر خدمت رسانی به شما خوبان هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.