شرکت رزین پلی استر فایبرگلاس در شیراز

۳٫۸
(۵)

امروزه یکی از بزرگترین شرکتهای رزین پلی استر فایبرگلاس در شهر شیراز به فعالیت مشغول بوده و بهترین و بادوام ترین نوع این محصول را تولید کرده و روانه بازارهای داخلی کشورمان نموده است. این محصول به عنوان تقویت کننده در تولید محصولات مختلفی که از جنس فایبر گلاس هستند به کار می رود و مقاومت آنها را در برابر پوسیدگی و ساییدگی به میزان فراوانی افزایش می دهد. 

شرکت رزین پلی استر فایبرگلاس در شیراز

موارد استفاده از رزین پلی استر فایبرگلاس

موارد استفاده از رزین پلی استر فایبرگلاسرزین پلی استر یکی از مهمترین موادی ست که از آن برای تولید محصولات فایبرگلاس استفاده می گردد و به دوام و استقامت آنها کمک شایانی می نماید، در واقع می توان گفت از رزین پلی استر فایبرگلاس به عنوان یک ماده تقویت کننده و چسباننده پایه ای در صنایع مختلف بهره می برند.
فایبر گلاس یکی از پرکاربردترین موادی ست که در دنیای صنعت مورد استفاده قرار می گیرد؛ به عنوان مثال بسیاری از مخازن آب را با استفاده از این ماده ساخته و به این صورت موجب افزایش دوام و استقامت آنها شده و از پوسیدن این مخازن که ممکن است به مرور زمان اتفاق بیفتد جلوگیری به عمل می آورند.
و اما از سایر کاربردهای رزین پلی استر فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید سپر و بدنه انواع خودروها
  • سیلوهای سیمان
  • مخازن نگهداری مایعات
  • مجسمه ها و ظروف پلی استر 

شایان ذکر است که تولید محصولات فایبرگلاس از سال ۱۳۶۰ در کشورمان آغاز شد.
یکی از بهترین محصولاتی که با استفاده از این ماده تولید شده و هنوز هم کاربردهای خود را دارد ورق های فایبرگلاس هستند که با استفاده از رزین پلی استر، الیاف شیشه و رنگ ساخته شده و برای مکان هایی که نیاز به پوشش بادوام به همراه خاصیت عبور نور از آن وجود داشته باشد، به کار می روند.

تولید کننده رزین پلی استر در شیراز

تولید کننده رزین پلی استر در شیرازمدتهاست که یکی از مراکز تولید کننده رزین پلی استر در شهر شیراز به فعالیت مشغول بوده و بهترین و بادوام ترین محصولات خود را که بر پایه مواد اولیه با کیفیت و همچنین بهره گیری از استانداردهای روز دنیا می باشد تولید کرده و در دسترس صنایع مختلف قرار می دهد. 
کیفیت این محصول به قدری بالاست که بسیاری از صاحبان صنایع ترجیح می دهند برای مقاوم سازی انواع کالاهای خود از رزین پلی استر شیراز بهره بگیرند.
رزین پلی استر فایبرگلاس در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد، همچنین رطوبت و نم به ساختار آن آسیبی وارد نکرده و محصولاتی که بر پایه این ماده تولید می شوند از مقاومت و دوام بالایی در برابر رطوبت برخوردار هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۸ / ۵٫ تعداد آرا: ۵

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.