کارخانه سازنده رزین پلی استر فایبرگلاس

۵
(۱)

فایبرگلاس همراه با مزایای مثبت خود که بسیاری از مشکلات را حل کرده است، از جمله مواد شیمیایی ساخت بشر است که رویکرد جدیدی به جامعه صنعت وارد کرده است، کارخانه سازنده رزین پلی استر فایبرگلاس با تولید این محصولات بهره وری از آن را ممکن کرده است.

کارخانه سازنده رزین پلی استر فایبرگلاس

ترکیبات رزین پلی استر فایبرگلاس

ترکیبات رزین پلی استر فایبرگلاس ترکیبات رزین پلی استر فایبرگلاس از چیست؟

نوع الیاف مقاومتی در ساخت  فایبرگلاس بسیار مهم و اساسی است. برخی از انواع آن مثل شیشه، کولار، آرامید، کربن هستند که خود آن ها به زیر شاخه هایی از انواع تشکیل می شوند.

از بین همه این الیاف های نام برده شده رایج ترین آن ها الیاف شیشه ای است که استفاده گسترده ای در صنعت از آن می شود. 

فایبرگلاس یک کامپوزیتی از الیاف شیشه است ( برای ساخت آن از پشم شیشه استفاده می شود) و مواد پلیمری که در زمینه آن به کار برده می شود.

انواع رزین ها در ساخت مخازن به این صورت است؛ پلی استر، اپوکسی، وینیل استر . 

ورق فایبرگلاس ها از ترکیب الیاف شیشه ای، رزین پلی استر، رنگ و مواد دیگری است. 

رزین های موجود در آن هر کدام خصوصیات ویژه خود را دارند مثلا؛ پلی استر ها در برابر خورندگی ضعیف عمل می کنند، ونیل استر مقاومت خوبی در برابر خورندگی دارد، و به غیر این دو اپوکسی هم در برابر خورندگی و هم در برابر دما مقاومت از خود نشان می دهد. 

از ورق فایبرگلاس استفاده های متعددی در زمینه، نورگیر سالن های سوله در سقف، پارکینگ ها، استخر، سونا، گلخانه ها، استفاده برای مخزن های آب و اسید و مواردی از این قبیل می شود.

این فایبرگلاس ها خصوصیات ویژه ضد خورندگی و ضد پوسیدگی دارند.

به علت سبکی و مستحکم بودن فایبرگلاس ها از آن در ساخت انواع و اقسام محصولات و قطعات استفاده می شود، مثل قطعات ماشین.

از آنها همچنین برای مواد مغزی برخی قطعات برای بالا بردن مقاومت استفاده می شود. 

در ساخت فایبرگلاس، رزین به علل، تثبیت کننده محل تقویت کننده مثل شیشه و همچنین انتقال نیرو موجب تغییر شکل و پخش تمام تنش به سایر قطعات، یعنی مانع از جمع شدن و متمرکز شدن نیرو که در نهایت موجب تخریب آن قطعه می شود،درصد بیشتری نسبت به سایر موارد ترکیبی در آن دارد.

بزرگترین مرکز توزیع رزین پلی استر فایبرگلاس

بزرگترین مرکز توزیع رزین پلی استر فایبرگلاس فایبرگلاس جزو محصولاتی به شمار می رود که کاربرد های زیادی دارند، حتی از آن برای ساخت مجسمه هم استفاده می شود، چه برسد به محصولات با ابعاد بزرگتر و کاربردی تر.

توزیع رزین پلی استر توسط بزرگترین مرکز توزیع رزین پلی استر فایبرگلاس که در شهر های مختلفی مثل تهران وجود دارد، صورت می پذیرد. این مجموعه ها با سابقه کاری چندین ساله خود و رزومه کاری پر بار خود در عرصه پخش فعالیت می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.