تولید عمده رزین پلی استر بشکه ای

۰
(۰)

تولید عمده رزین پلی استر بشکه ای توسط تولید کنندگان فعال در این حوزه انجام می شود که آنها با استفاده از دانش و فناوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند این محصول را در بهترین کیفیت ها تولید می کنند. خریدار نیز می تواند این محصول درجه یک را به شکل عمده و بدون واسطه تهیه کند. ضمن اینکه از قیمت های باصرفه بهره مند شده و سود خود را افزایش خواهد داد.

تولید عمده رزین پلی استر بشکه ای

اطلاعاتی مفید درباره رزین پلی استر غیر اشباع

اطلاعاتی مفید درباره رزین پلی استر غیر اشباع اگرچه از نظر تولید و در مقایسه با فلزات، سبکی به تنهایی پارامتر کافی برای انتخاب مواد نیست، اما استحکام و چقرمگی قابل قبول از این رزین ترکیب شده با الیاف شیشه همراه با وزن مخصوص کم، ترکیبات موجود را ساخته است. لذا در صنعت لوله، FRP/GRP و صنعت ساخت و ساز بکار می رود.

رزین پلی استر غیراشباع از مقاومت شیمیایی قابل قبولی در برابر فلزات در شرایط آب و هوایی و برخی محیط های خورنده مانند: آب دریا برخوردار است. از این رو در صنعت کشتی سازی و تانک سازی کاربرد فراوانی دارد. قایق های رزین غیر اشباع در برابر تماس طولانی مدت با آب نمک مقاومت خوبی دارند. برخی از رزین های غیراشباع چند دی الکتریک هستند و برای ساخت قطعات الکتریکی استفاده می شوند.

خواص رزین پلی استر غیر اشباع را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • استحکام مکانیکی عالی کامپوزیت های ساخته شده از رزین پلی استر غیر اشباع با وزن کم
  • قابلیت استفاده از مواد کامپوزیت برای دمای عملیاتی نسبتاً بالا بین ۸۰ تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد
  • مقاومت شیمیایی قابل قبول و مقاومت در برابر جذب آب
  • ویسکوزیته پایین در مقایسه با رزین اپوکسی و قابلیت لمس و پوشش دهی دستی
  • قابلیت استفاده در ساخت قطعات الکتریکی به دلیل رسانایی کم به همین دلیل می تواند در بسیاری از انواع فرآیندهای تولید استفاده شود و پردازش آن راحت تر از رزین اپوکسی است.

رزین پلی استر غیر اشباع سومین نمونه از رزین های قالب گیری ترموپلاستیک است. آنها به شکل مایع روغنی یا بی رنگ هستند. از یک غلظت دیول منفرد با مخلوطی از انیدریدهای اشباع و غیر اشباع تولید می شوند.

رزین پلی استر انعطاف پذیر غیراشباع عمدتاً در تولید پلاستیک های تقویت شده با الیاف و محصولات پلاستیکی از جمله لوازم بهداشتی، مخازن، لوله ها و توری ها و قطعات با کارایی بالا برای صنایع دریایی و حمل و نقل مانند: درب ها و پانل های بدنه استفاده می شود. در گلگیر و قلاب قایق نیز بکار می رود. همچنین در عرشه بنادر دریایی و سایر محصولات پلاستیکی تقویت شده با فایبرگلاس بزرگ استفاده می شود. رزین های پلی استر غیر اشباع نیز در پوشش ها و چسب ها استفاده می شود.

سفارش خرید رزین پلی استر بشکه ای

سفارش خرید رزین پلی استر بشکه ای سفارش خرید رزین پلی استر بوشهر بشکه ای توسط مشتریانی که قصد خرید عمده را دارند انجام می شود که در این صورت مشتری می تواند محصول را بدون واسطه و در بهترین کیفیت ها تهیه کند. این رزین ها دارای انواع مختلفی هستند که مشتری می تواند آن را بسته به نیاز صنعتی خود و کاربردی که محصول دارد خریداری کند. کیفیت های بالای آن نیز مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.