صادرات رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک ایرانی

۵
(۱)

رزین های پلی استر به دو دسته اشباع و غیر اشباع تقسیم بندی می شوند و رزین پلی استر غیر اشباع در صنعت کاربرد زیادی داشته و مواد گوناگونی از آن تولید خواهد شد و یکی از مواد حاصل شده از پلی استر غیر اشباع، ماده ای به نام رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک می باشد، که طرفداران زیادی دارد و به دلیل کاربرد زیادش در صنعت، قسمت عظیمی از صادرات کشور به این ماده بر می گردد.


صادرات رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک ایرانی

خصوصیات رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک

خصوصیات رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک در حقیقت رزین های پلی استر از واکنش اسید های آلی دو عاملی و الکل های چند عاملی به دست می آیند و در حالت عادی رزین به صورت مایع و غلیظ می باشد، ولی زمانی که با هاردنر مخلوط می شود، حرارتی از خود آزاد کرده و به صورت ژله ای می گردد و پس از مدتی سخت و محکم می گردد. در نتیجه رزین پلی استر ارتوفتالیک هم که از گروه  رزین های پلی استر غیر اشباع می باشد، از چنین ویژگی هایی برخوردار است و علاوه بر این ویژگی های گفته شده به دلیل تغییرات شیمیایی دیگر بر روی این ماده پرکاربرد، استحکام کششی و استحکام خمیدگی آن ها بالاتر از نمونه های دیگر رزین پلی استر می باشد. هم چنین قیمت پایین و کاربرد فراوان این ماده در صنایع مختلف توانسته است، تا جایگاه ویژه ای را در صنعت پیدا می کند.

فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع ارزان

فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع ارزان همان طور که گفته شد رزین پلی استر غیر اشباع، از جمله مواد پرکاربرد و ارزان قیمت در صنعت می باشد و هر روزه طرفداران این محصول افزایش می یاید. البته لازم به ذکر است، از رزین پلی استر  هم در مصارف عمومی، مانند ساخت ماکت، ساخت وسایل زینتی  و یا به صورت تخصصی و در صنایع مختلفی مانند، کشتی سازی، سنگ های طبیعی، ورق سازی، پروفیل سازی، کشتی سازی، سنگ های مصنوعی و…… استفاده خواهد شد و در مجموع رزین پلی استر ارتوفتالیک از لحاظ کاربردی به چندین دسته تقسیم بندی می گردد که این دسته بندی عبارت است از : رزین با مصارف عمومی، رزین پلی استر IM، رزین پلی استر مخصوص ریخته گری IMI، رزین پلی استر مقاوم به شعله FR و رزین پلی استر نرم

بنابراین زمانی که قصد خرید رزین را دارید، بهتر است که در ابتدا مشخص نمایید، که از رزین برای انجام چه کاری می خواهید استفاده کنید و پس از به فروشگاه مراجعه کرده و از فروشنده رزین پلی استر راهنمایی های لازم را گرفته و  اقدام به خرید این محصول نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.