عرضه کننده رزین نیم پلی استر

۰
(۰)

رزین نیم پلی استر که با نام دیگری همچون اسید کیورینگ نیز شناخته می شود دسته ای از رنگ هایی است که به رنگ عسلی یا بی رنگ بوده که عمده استفاده آن در صنایع چوبی می باشد. این نوع رنگ ها عمدتا در پایان کار به عنوان پوشش مورد استفاده می گیرند و از دسته رنگ ها دو جزئی به شمار می روند. یک جزء رزین و جزء دیگر سخت کننده یا هاردنر می باشد که سبب سخت شدن آن می شود. عرضه رزین توسط عرضه کننده این ترکیبات در مقادیر مختلف صورت می گیرد که میزان عرضه بستگی به وسعت و ظرفیت کار تولیدی دارد.

عرضه کننده رزین نیم پلی استر

روش اجرای صحیح رزین نیم پلی استر

روش اجرای صحیح رزین نیم پلی استر رزین ها دسته ای از رنگ هایی هستند که جزء محصولات شیمیایی محسوب شده و دو کاربری صنعتی و عمرانی دارند. یکی از ویژگی های رزین پلی استر ترکیب آن با هاردنر می باشد که سبب سخت شدن و استحکام بخشیدن به آن می شود. 

این رنگ نوعی پوشش دهنده و لاک است که رنگی شفاف دارد و بر پایه دو نوع روغن نارگیل و روغن سویا شکل می گیرد. پلی استر روغن سویا رنگ عسلی و پلی استر روغن نارگیل رنگی شفاف داشته و مانند آب است. از میان این دو پلی استر تهیه شده با روغن نارگیل شفافیت بیشتری دارد.

یکی از موارد مهم در زمان کار با این مواد، دانستن روش اجرای صحیح آن بر روی سطح مورد نظر است. مثلا این که هاردنر به چه نسبتی لازم است با پلی استر ترکیب شود. این مقدار در کیفیت نهایی کار اثر قابل توجهی دارد. 

هاردنر به همراه پلی استر به فروش می رسد و عمدتا رایگان است. برای اجرای صحیح پلی استر کار بنا به نوع رزین هاردنر را با آن ترکیب کرده و بر سطح مورد نظر اعمال می کند. 

در صورتی که سرعت کار از اهمیت برخوردار باشد می توان از کاتالیزور به عنوان افزایش دهنده واکنش استفاده کرد و سرعت کار را بالا برد. به کمک کاتالیزور سطح مورد نظر با سرعت بیشتری خشک شده و محصول مورد نظر زود تر به دست مشتری می رسد.

واردات عمده رزین نیم پلی استر

واردات عمده رزین نیم پلی استر واردات رزین به صورت عمده در ظروف مختلف انجام می گیرد. قوطی های حلبی در مقادیر متفاوت با ظرفیت های گوناگون از یک تا بیست کیلویی آماده شده و وارد بازار داخلی می شود. 

رزین های نیم پلی استر در دو نوع مات و براق وجود دارند که بخشی از آن توسط کارخانجات رنگ سازی خریداری شده و برای تولید رنگ های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.