فروش مواد اولیه فایبرگلاس در اصفهان

۲٫۳
(۴)

فایبرگلاس ماده ای صنعتی است، که امروزه کاربرد های بسیار وسیعی در امر تولید و صنعت دارد. این ماده از ترکیب شدن چندین ماده اولیه دیگر تولید می شود و دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر نفوذ رطوبت می باشد. به همین دلیل هم این ماده را عمدتا به عنوان یک عایق مورد استفاده قرار می دهند. مراکز فروش مواد فایبرگلاس اصفهان، این مواد را در سطح بازار های داخلی کشور توزیع می نمایند.

فروش مواد اولیه فایبرگلاس در اصفهان

مواد اولیه فایبرگلاس چیست؟

مواد اولیه فایبرگلاس چیست؟ آیا شما عزیزان با فایبرگلاس آشنایی دارید و می دانید که مواد اولیه تشکیل دهنده آن چیست؟ با ما همراه باشید، تا شما را بیشتر با این ماده صنعتی آشنا سازیم.

فایبرگلاس ماده ای است که از آن برای عایق سازی و ایجاد یک لایه محافظ در مخازن و استخرهای بزرگ آب یا مواد اسیدی استفاده می شود. این ماده به دلیل ویژگی های خاص خود و پایداری بسیار زیادی که در برابر پوسیدگی، خوردگی، زنگ زدگی و سایر عوامل مخرب دارد، جایگاه ویژه ای در تولید محصولات مختلف پیدا کرده است.

مواد تشکیل دهنده فایبرگلاس شامل موارد زیر هستند:

  • رزین های پلی استر
  • رزین وینیل استر
  • ماده شتاب دهنده
  • هاردنر یا سخت کننده
  • الیاف پشم شیشه
  • تیتان

همانطور که می بینید، در ساخت این محصول از مواد پلیمری و نفتی که خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارند و پوشش دهندگی کاملی ایجاد می کنند، در کنار الیاف پشم شیشه که سبب افزایش مقاومت و پایداری آنها می گردد، استفاده شده است.

امروزه این مواد به دلیل مقاومت بسیار زیادی که در مقابل عواملی چون رطوبت، سرما، گرما و حریق دارند و از همه مهمتر به صرفه بودن کاربردشان، در موارد مختلفی چون ساخت قطعات مختلف خودرو ها، ساخت ایرانیت ها، اتاقک و پانل ها همچنین بسیاری از مخازن مخصوص نگهداری مایعات مختلف اسیدی یا چرب، به کار می روند.

مرکز خرید مواد رزین فایبرگلاس اصفهان

مرکز خرید مواد رزین فایبرگلاس اصفهان کارخانه های صنعتی و تولیدی فعال در سطح استان اصفهان، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک، مواد تشکیل دهنده فایبرگلاس، چون انواع رزین فایبرگلاس را تولید کرده و از طریق نمایندگی های پخش وابسته به خود، در بازار های سراسر کشور توزیع می نمایند.

مرکز خرید مواد فایبرگلاس در اصفهان و سایر شهر های ایران، این مواد را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای، در حجم انبوه از کارخانه سازنده آن دریافت کرده، سپس با نرخ مقرون به صرفه و ارزش افزوده کم به مصرف کننده ها ارائه می دهد.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید این مواد، آن ها را از راه های مختلفی سفارش دهید. سریع ترین و ساده ترین روش برای خرید این محصولات، به کار گیری فروشگاه های آنلاین، همچون این سایت است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲٫۳ / ۵٫ تعداد آرا: ۴

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.