قیمت عمده مواد سازنده فایبرگلاس

۰
(۰)

با توجه به تورم های ایجاد شده در بازار های فروش، قیمت مواد سازنده فایبرگلاس با یک دیگر متفاوت بوده که از مهم ترین و همین طور متداول ترین آن ها می توان به رزین پلی استر اشاره کرد به طوری که دارای چگالی های متفاوتی بوده که در نحوه ساخت آن ها تاثیر می گذارد.

قیمت عمده مواد سازنده فایبرگلاس

انواع رزین مورد استفاده در فایبرگلاس

انواع رزین مورد استفاده در فایبرگلاس در فایبر گلاس ها و یا به عبارت دیگر از رزین های های غیر اشباع و پلی استر استفاده می شود که این ماده بیشتر نقش تقویت کننده را در این محصول ایفا می کنند

در واقع رزین های پلی استر غیر اشباع به نسبت انواع دیگر این محصول دارای ساختار استری بوده که در اثر واکنش های شیمیایی یک ترکیب الکلی چند عاملی و همین طور یک ترکیب اسیدی چند عاملی تولید می گردند و به دلیل ویژگی های ساختاری که دارند به صورت گسترده در صنعت تولید فایبر گلاس مورد استفاده قرار می گیرند و سبب می شوند که از ایجاد خوردگی محصول مورد نظر جلوگیری کنند.

باید توجه داشت که فایبر گلاس هایی که مواد اولیه تولید آن ها پلی استر ها می باشد دارای دوام بسیار بالایی بوده و می توانند حرارت تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل کرده و مقاوم باشند اما این دما موجب افت خواص این محصول نیز خواهد شد.

هم چنین استفاده از رزین های غیر اشباع در تولید پلی استر ها موجب می شود تا این محصول دارای وزن سبک باشد و استفاده از رزین ها در آن موجب می شود تا زمانی که نیرو و تنشی به آن وارد می شود در سراسر سطح مورد نظر پخش شود و علاوه بر این در میزان انعطاف و خمش آن تاثیر زیادی می گذارد که همین عامل موجب کارایی و کاربرد های زیاد آن ها خواهد شد.

ساختار رزین پلی استر به شکلی است که استفاده از آن ها در فایبر گلاس سبب می شود تا این محصول از مقاومت بالایی در برابر اشعه فرا بنفش بر خوردار باشند و علاوه بر این فایبر ها دارای جابجایی بسیار راحتی نیز هستند.

فروش انواع مواد سازنده فایبرگلاس رزین

فروش انواع مواد سازنده فایبرگلاس رزین از جمله ویژگی های فایبر گلاس ها می توان به مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب آن ها اشاره کرد.

فروش مواد فایبرگلاس هم چون رزین توسط شرکت های صنعتی و تولید کننده این محصول انجام می شود که در قیمت های متناوبی که از طریق سایت های مرتبط با شرکت تعیین و مشخص می گردد.

یکی از متداول ترین مواد فایبرگلاس رزین پلی استر می باشد که با ویژگی های منحصر به فرد خود همراه بوده که در به وسیله مرحله های مختلف به تولید انواع فایبر گلاس می پردازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.