نرخ رزین پلی استر سنگ

۰
(۰)

نرخ رزین پلی استر سنگ به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و مرغوبیت آن، وزن و همچنین نوع برند سازنده آن اشاره نمود. با این حال همواره خرید این محصول به صورت عمده و مستقیم می تواند قیمت آن را تا حد زیادی برای شما کاهش دهد.

در واقع خرید مستقیم با حذف واسطه ها و دلالان می تواند قیمت نهایی آن را تا حد بسیار زیادی برای شما کاهش دهد. 

نرخ رزین پلی استر سنگ

دلیل اضافه کردن اسید به رزین پلی استر

دلیل اضافه کردن اسید به رزین پلی استر

رزین یکی از ترکیبات مصنوعی بسیار چسبناک بوده که تحت هر شرایطی سفت و سخت خواهد شد. این ترکیب را می توان در الکل جا نمود ولی در آب به سادگی حل نخواهد شد. از این محصول معمولا برای استفاده در کف سازی و ساختمان ها و محیط ها استفاده می شود. 

به صورت کلی رزین پلی استر را می توان در دمای متوسط بین پنجاه تا نود درجه نیز پخت نمود. البته برای این کار نیاز به ترکیبات اسیدی مانند سولفوریک یا تولوئن می باشد. همچنین لازم به ذکر است که نوع فنول سولفیت اسید به سبب سازگاری عالی با رزین و حل شدن کامل در آن بهتر و مناسب تر خواهد بود.

به صورت کلی می توان گفت عوامل مختلفی بر سرعت واکنش و میزان پخت رزین اثر دارند. از جمله مهمترین این موارد می توان به میزان فرمالدئید آزاد، زمان پخت و دمای آن به همراه میزان اسید آن اشاره کرد.

در صورت کم بودن اسید مصرف، وجود دما و زمان کافی برای رسیدن به مقدار بهینه پخت ضروری است. البته گرمایی که از واکنش گرمازدگی اسید با رزین ایجاد می شود می تواند به عنوان یکی دیگر از عوامل موثر در واکنش آن باشد. لازم به ذکر است که اگر گرمای تولیدی حین واکنش کم باشد، سرعت واکنش و میزان پخت آن هم کم خواهد شد. 

در این گونه موارد لازم است برای پخت تکمیلی، قطعه را در محیط گرم بین شصت تا صد درجه قرار داد. در روش پخت اسیدی مرحله اختلاط اسید با رزین بسیار مهم است اضافه کردن ناگهانی اسید خالص به رزین ممکن است باعث واکنش ناگهانی و ایجاد تکه ای پخت شده در داخل رزین گردد.

اضافه کردن اسید باید به آرامی صورت گیرد و بهتر است از محلول اسید استفاده کرد.

شایان ذکر است عامل پی اچ خیلی پایین ، پل های متیلنی و در  پی اچ خنثی پل های دی بنزیل مشاهده شده اند.

ارائه رزین پلی استر سنگ

ارائه رزین پلی استر سنگ ارائه رزین پلی استر سنگ به صورت مستقیم و بدون واسطه و از طریق همین سایت صورت می گیرد. شما می توانید برای خرید این محصول به هر میزانی که لازم داشته باشید می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

برای آگاهی از نرخ رزین پلی استر سنگ می توانید با یک چرخ کوتاه در فضای مجازی از قیمت آن مطلع شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.