خرید رزین پلی استر غیر اشباع ارزان

۰
(۰)

رزین های پلی استر غیر اشباع که کاربرد معمول آن در صنایع دریایی بوده، یکی از پر مصرف ترین رزین ها می باشد. زنجیره پلیمری این نوع رزین به طور کلی از ترکیب  الکل چند جزئی و اسید های چند جزئی تشکیل شده ست. رزین پلی استر غیر اشباع که به آن رزین پلی استر نیز می گویند، شامل سه نوع است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این محصول صنعتی هم چنین بر حسب انواع خود دارای کارکردهای خاصی می باشد. خرید رزین پلی استر با قیمت های متفاوتی بر اساس نوع خرید صورت می گیرد که از آن جمله می توان به خرید این رزین با قیمت ارزان اشاره نمود.

خرید رزین پلی استر غیر اشباع ارزان

رزین پلی استر غیر اشباع چیست؟

رزین پلی استر غیر اشباع چیست؟یکی از انواع رزین های موجود در بازار که امروزه کاربردهای وسیعی دارد، رزین پلی استر غیر اشباع می باشد. ممکن است برای خیلی از افراد این سوال پیش آید که رزین پلی استر غیر اشباع چیست؟ در پاسخ به سوال و نیز جهت آشنایی بیشتر شما به شرح مختصر و مفیدی درباره این محصول خواهیم پرداخت.

به طور کلی در رابطه با این رزین می توان بیان داشت که رزین پلی استر غیر اشباع یکی از معروف ترین انواع رزین ها می باشد که بر اساس مواد اولیه تشکیل دهنده آنها به سه  دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:‌

  • اورتو فتالیک
  • ایزو فتالیک
  • ایزو ان پی جی

هم چنین این نوع رزین امروزه با توحه ساختار مطلوب خود و مزایای منحصر به فردی که دارد، کارکردهای ویژه ای را در صنایع مختلف شامل می شود که برخی از مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • در صنعت دریانوردی برای ساخت انواع قایق های شکاری، قایق های بادی و دیگر سازه های دریایی
  • تولید انواع ورق های کامپوزیتی
  • صنعت خودروسازی
  • لوله سازی

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع در سال ۹۹

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع در سال 99در رابطه با قیمت رزین پلی استر غیر اشباع نیز قیمت های متفاوتی برای این ماده صنعتی پر کاربرد ارائه می شود که تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای متعددی همچون مواد اولیه به کار رفته و … می باشد‌‌. هم چنین عوامل متعدد دیگری نیز در بازار وجود دارند که تاثیری مستقیم بر روی قیمت این رزین می گذارند.

بر این اساس نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را به عنوان قیمت ثابت و قطعی محصول در نظر گرفت. با توجه به این موضوع، قیمت رزین پلی استر به صورت روز در بازار تعیین می گردد. لذا برای اطلاع از قیمت این رزین در سال به خصوصی مانند سال ۹۹ می توان به صورت های مختلف از قیمت روز آن در این سال مطلع شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.