رزین وینیل استر + قیمت خرید فروش

۵
(۱)

همانطور که می دانید واکنش رزین اپوکسی و اتیلن اسید غیراشباع از رزین وینیل استر حاصل می شود که این محصول جدا از شرایط خاص دارای نتیجه ای غیر اشباع است و در این مقاله به قیمت، خرید و فروش آن می پردازیم. .

علاوه بر این، این انتهای باعث ایجاد شبکه و واکنش آن می شود و همچنین زنجیره های وینیل استر را با پلیمریزاسیون می سازد و می تواند با کوپلیمر استایرن مرتبط شود. اغلب، توسط رزین دی اپوکسید با اسید مونوکربوکسیلیک وینیل استر غیراشباع تشکیل می شود که با استریل کردن معمول است.

قابل توجه است که می توان از وینیل استر و همچنین رزین پلی استر استفاده کرد. همانطور که می دانید رزین های وینیل استر در برابر رزین های پلی استر مقاومت شیمیایی و همچنین خاصیت چقرمگی بالایی دارند. آنها در بسیاری از صنایع مانند صنایع رنگ پلاستیک استفاده می شوند.

 

علاوه بر این، به دلیل تکامل چقرمگی و افزایش طول کششی، زنجیره اپوکسی از وینیل استر ساخته شده است. البته شایان ذکر است که بیشتر جرم مولکولی رزین وینیل استر به انتخاب نوع اپوکسی مورد استفاده در آن بستگی دارد.

پیوند پلیمر مانند معمولاً با استفاده از پیوندهای فنیلستری انجام می شود و مقاومت بالایی در برابر محیط های شیمیایی و شرایط قلیایی دارد. در انتهای زنجیره وینیل استر پیوند استری وجود دارد که منجر به کاهش حملات عوامل شیمیایی می شود.

رزین وینیل استر

در صنایع مختلف یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین رزین ها روکش رزین وینیل استر می باشد که معمولاً برای پوشش های محافظ و سطحی و همچنین ملات و خمیر چسب استفاده می شود. برای داشتن خواص شیمیایی در برابر مواد شیمیایی و محیط شیمیایی مقاوم است.

هنگام استفاده از رزین وینیل استر ضخامت تقریباً ۲۰ تا ۴۰ میلی متر است و ویسکوزیته بسیار مهم و کاربردی آن مقاومت بسیار بالا در برابر مواد اسیدی است که با افزودن پر شیشه ای می توان آن را بیشتر افزایش داد.

در زیر خواص پوشش سطح رزین وینیل استر آورده شده است:

همانطور که می دانید اگر سطح را مانند میز رزین با رزین وینیل استر بپوشانید، سطح آن در برابر انواع مواد شیمیایی بسیار بالا خواهد بود. همچنین گفته می شود که رزین در برابر فرسایش، آسیب و سایش زیاد مقاومت می کند.

در صورت اجرای این رزین ها می توان آنها را با غلتک دستی انجام داد که در این صورت اجرای آسان و راحت خواهد داشت. برای استفاده از رزین وینیل استر به عنوان پوشش آب بندی سازه، تنها کافی است که آن را با مقداری اپوکسی ترکیب کنید.

رزین وینیل استر علاوه بر مقاومت در برابر عواملی که قبلا ذکر شد، مقاومت بالایی در برابر اسیدهای مختلف مانند اسید نیتریک، اسید سیتریک، اسید لاکتیک، اسیدهای چرب، اسید کلرواستیک، اسید کرومیک، اسید اکریلیک، اسید فرمیک و اسید فسفریک خواهد داشت.

برای دستیابی به بالاترین راندمان و بهترین طراحی، رزین وینیل استر را می توان با هسته های کوارتز، پرکننده های سرامیکی و سیلیسی ترکیب کرد و علاوه بر آن باید مطابق با مشخصات پروژه طراحی شوند.

قیمت رزین وینیل استر

همانطور که گفته شد رزین وینیل استر با واکنش بین رزین اپوکسی شفاف و اسید غیر اشباع آتیلن به دست می آید و از نظر ظاهری و مشخصات فنی قیمت متفاوتی دارد.

در زیر برخی از این مشخصات پوشش های وینیل استر آورده شده است.

همانطور که می بینید رنگ این رزین وینیل استر معمولاً قرمز آجری و خاکستری است و از نظر تفاوت با آب معمولاً یک تا چهار و هشت است. همچنین مقاومت بتن ۷۷۵ کیلوگرم بر سانتی متر و مقاومت چسبندگی به آن ۲۵ کیلوگرم و در نهایت مقاومت به فلزات ۱۷۵ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

معمولاً در شرایط مختلف، معمولاً ۲ تا ۳ درصد افزایش طول این رزین وینیل استر وجود دارد، در حالی که در شرایط مطلوب و همچنین هوای مرطوب حداکثر دمای ۱۶۰ درجه دارد. علاوه بر این، قابل توجه است که عملکرد رزین وینیل استر نیز در هوای خشک به ۲۰۰ درجه سانتیگراد می رسد.

با این حال، باید بدانید که روی سطحی که می خواهید رزین وینیل استر را اجرا کنید باید بدون هیچ گونه گرد و غبار یا لکه روغن باشد. برای اینکه کار با رزین وینیل استر تداخل نداشته باشد، سطح رزین باید عاری از هر رنگ یا ماده ای باشد که با آن سازگار نیست. علاوه بر این، سطح باید کاملا خشک و همچنین صاف باشد و همچنین باید مراقب باشید که به رزین وینیل استر دست نزنید زیرا باعث آسیب می شود.

خرید رزین وینیل استر

همانطور که مستحضر هستید رزین ها در صنایع مختلف و با توجه به مزایایی که دارند کاربردهای متفاوتی خواهند داشت که منجر به تولید رزین های مختلف می شود که مهمترین آن تولید چسب های متنوع است و در نهایت خرید رزین وینیل استر در برخی موارد مشکل است.

بنابراین خرید بهتر رزین وینیل استر جهت کسب اطلاعات در مورد آن ضروری و ضروری است تا بتوان انتخابی عالی داشت. همانطور که می دانید وینیل استرها و پلی استرها شباهت هایی در کاربرد دارند که در زیر به برخی از کاربردهای رزین وینیل استر اشاره می کنیم:

کاربردهای هوافضا و نظامی
ساخت و ساز: معمولاً برای تقویت استحکام پل ها و استحکام ساختمان ها استفاده می شود.
صنعت حمل و نقل: همچنین در ساخت وسایل نقلیه و قطعات استفاده می شود.
صنایع دریایی: این رزین بیشترین کاربرد را برای مقاومت در برابر آب بالا در صنایع دریایی دارد.
مقاوم سازی مخزن: از این رزین برای جلوگیری از خوردگی استفاده می شود زیرا مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد.

فروش رزین وینیل استر

امروزه رزین وینیل استر به دلیل استحکام و خواص و کاربردهای متعدد در صنایع مختلف از جمله لوله پلاستیکی از فروش بالایی برخوردار است و به همین دلیل در بازار جهانی کاربرد فراوانی دارد.

از جمله این خواص رزین وینیل استر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت عالی در برابر مواد خورنده مانند نمک، مواد شیمیایی و قلیایی
مقاومت بالا در برابر حرارت و همچنین حفظ خواص فیزیکی
ویسکوزیته پایین
مقاومت بالا در برابر چقرمگی و خستگی
خواص شیمیایی و مکانیکی بالا
ترکیب آسان
فضای خالی و نفوذ بالا را کاهش دهید
خریداران و متقاضیان این محصولات می توانند از طریق سایت ما خرید کرده و این محصولات را با کیفیت و کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.